La Junta Rectora d’Òmnium Osona reunida per darrera vegada sota la presidència de Jeroni Vinyet el passat 26 de gener a Sant Hipòlit de Voltregà, va convocar l’assemblea general i les eleccions pel proper 3 de març. Així doncs, i ja com a Junta Gestora, ha fet arribar aquesta convocatòria als seus associats:
-------------
Benvolgut soci / Benvolguda sòcia,
Us convoquem a l’Assemblea General que tindrà lloc el dia 3 de març a les 20:30 h en primera convocatòria i a les 21h en segona convocatòria a la seu de l’entitat, Ateneu La Central, Plaça Vicenç Albert Ballester s/n, 08500, Vic.
Ordre del dia
1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de l'Assemblea General anterior.
2. Memòria anual d'activitats de l'exercici anterior.
3. Estat de comptes i gestió de la Junta Rectora.
4. Elecció de càrrecs de la Junta Rectora
Presidència
Vicepresidència
Tresoreria
Secretariat
9 Vocalies; vocalia núm. 1, vocalia núm.2, vocalia núm.3, vocalia núm. 4, vocalia núm. 5, vocalia núm. 6, vocalia núm. 7, vocalia núm. 8, vocalia núm. 9.
5. Pressupost de l’exercici vigent.
6. Pla de treball 2011
7- Altres
Per presentar candidatures, caldrà fer un escrit on consti el nom de la persona candidata, el càrrec al qual opta i la seva signatura. Aquest escrit s’haurà de presentar a la Secretaria de la seu d’Òmnium Osona a partir del 2 de febrer i fins al 12 de febrer. Un cop finalitzat aquest període, la Junta Rectora proclamarà les candidatures i enviarà a tots els socis i sòcies la informació necessària per poder exercir el vot. Només podran votar els socis i sòcies que estiguin al corrent pagament en el moment de la convocatòria.
Restem a la vostra disposició per a qualsevol informació.
Cordialment, la Junta Gestora
Vic, 2 de febrer de 2010.
Òmnium convoca eleccions
Societat
El 3 de març s’escollirà el president i tota la Junta Rectora comarcal.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2011 a
les 06:23
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un establiment clausurat i dos detinguts a Torelló
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
