
Enguany s’ha triat com a beneficiaris “El Rebost Solidari”, “Menjador Social” i “Necessitats Amagades” , tres projectes que duen a terme una labor inestimable per aconseguir que famílies senceres i col·lectius en risc tant de Vic com de moltes poblacions de la comarca tinguin assegurat l’aliment. Càritas, Ajuntament de Vic i Creu Roja col·laboren en aquests projectes.
Aquest acte se celebra un cop cada dos anys i hi participen nombroses i les més destacades empreses de la comarca, amb l’assistència dels seus propietaris, executius i treballadors, així com altres persones a títol individual.
Enguany i com és costum, el sopar compta amb la participació de Nando Jubany, hi haurà un recital de la Vic Jazz Band de l’escola de música de l’Atlantida i un ponent destacat, que en aquesta ocasió serà l’ historiador i doctor en pensament econòmic Oriol Junqueras, actual diputat al Parlament de Catalunya per ERC. El conferenciant exposarà la seva visió de l’actualitat econòmica i social del país i intentarà aportar als empresaris assistents unes pinzellades de la seva visió de futur.
S’espera que a l’acte hi assisteixin diversos alcaldes de la comarca, regidors, consellers de la Generalitat i altres personalitats amb càrrecs a les institucions polítiques, socials i econòmiques del territori i de l’àmbit de Rotary Internacional.