El proper 1 i 2 d’octubre, la Unió Excursionista de Vic organitza els 2 dies d’Orientació d’Osona. Les dues proves són de màxim nivell dins del calendari català.
Dissabte tindrà lloc a Sant Martí Sescorts el Campionat de Catalunya d’Orientació de Relleus, una de les modalitats més espectaculars d’aquest esport. La prova de diumenge se celebrarà a l’Esquirol i serà puntuable per a la Copa Catalana d’enguany. La competició està emmarcada dins dels actes de la Fira del Llibre de Muntanya que se celebra al municipi.
L’orientació és un esport que reuneix persones de totes les edats i de nivells molt variats que troben cabuda en aquest esport gràcies a la diversitat de circuits que ofereix l’organització. A més a més, permet que cadascú participi seguint la seva filosofia, des dels orientadors que compateixen al més alt nivell fins als que realitzen una passejada per la natura.
Osona acull dues proves d’orientació d’alt nivell
Estan organitzades per la Unió Excursionista de Vic.
ARA A PORTADA
-
El Congrés BIT de Vic 2026 posa el focus en la bioeconomia agroalimentària i forestal Irene Giménez Vinyet
-
El Centre BETA ha captat més d'11,5 milions d'euros de projectes europeus de bioeconomia i medi ambient Redacció
-
Acaba detingut després d'alertar que un client havia quedat tancat al lavabo d'un bar del casc antic de Vic Redacció
-
Detenen un camioner a Osona per circular fent ziga-zagues i quintuplicar la taxa d'alcholèmia Redacció
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
28 de setembre de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
Incendi en una casa de Sant Quirze de Besora
-
Societat
Incendi en un restaurant del carrer Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Societat
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
-
Societat
Els mestres tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
