El proper 1 i 2 d’octubre, la Unió Excursionista de Vic organitza els 2 dies d’Orientació d’Osona. Les dues proves són de màxim nivell dins del calendari català.
Dissabte tindrà lloc a Sant Martí Sescorts el Campionat de Catalunya d’Orientació de Relleus, una de les modalitats més espectaculars d’aquest esport. La prova de diumenge se celebrarà a l’Esquirol i serà puntuable per a la Copa Catalana d’enguany. La competició està emmarcada dins dels actes de la Fira del Llibre de Muntanya que se celebra al municipi.
L’orientació és un esport que reuneix persones de totes les edats i de nivells molt variats que troben cabuda en aquest esport gràcies a la diversitat de circuits que ofereix l’organització. A més a més, permet que cadascú participi seguint la seva filosofia, des dels orientadors que compateixen al més alt nivell fins als que realitzen una passejada per la natura.
Osona acull dues proves d’orientació d’alt nivell
Estan organitzades per la Unió Excursionista de Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2011 a les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
-
Societat
Rupit, Vilanova de Sau i Montesquiu tindran noves depuradores
-
Societat
Torelló busca voluntaris per participar en un projecte per millorar la comprensió lectora dels infants
-
Societat
Un investigador de la UVic-UCC en el descobriment del nanomissatger que manté les cèl·lules en funcionament
-
Societat
Oriol Junqueres i representants de la pagesia es reuneixen a Vic
-
Societat
Projecten una planta de biogàs a Vic per gestionar gairebé 100.000 tones de purins
