El proper 1 i 2 d’octubre, la Unió Excursionista de Vic organitza els 2 dies d’Orientació d’Osona. Les dues proves són de màxim nivell dins del calendari català.
Dissabte tindrà lloc a Sant Martí Sescorts el Campionat de Catalunya d’Orientació de Relleus, una de les modalitats més espectaculars d’aquest esport. La prova de diumenge se celebrarà a l’Esquirol i serà puntuable per a la Copa Catalana d’enguany. La competició està emmarcada dins dels actes de la Fira del Llibre de Muntanya que se celebra al municipi.
L’orientació és un esport que reuneix persones de totes les edats i de nivells molt variats que troben cabuda en aquest esport gràcies a la diversitat de circuits que ofereix l’organització. A més a més, permet que cadascú participi seguint la seva filosofia, des dels orientadors que compateixen al més alt nivell fins als que realitzen una passejada per la natura.
Osona acull dues proves d’orientació d’alt nivell
Estan organitzades per la Unió Excursionista de Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de setembre de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
Instal·len càmeres lectores de matrícules a Torelló
-
Societat
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Societat
La reserva natural que projecten a Sant Sadurní d'Osormort ocuparia la meitat del municipi
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
