El proper 1 i 2 d’octubre, la Unió Excursionista de Vic organitza els 2 dies d’Orientació d’Osona. Les dues proves són de màxim nivell dins del calendari català.
Dissabte tindrà lloc a Sant Martí Sescorts el Campionat de Catalunya d’Orientació de Relleus, una de les modalitats més espectaculars d’aquest esport. La prova de diumenge se celebrarà a l’Esquirol i serà puntuable per a la Copa Catalana d’enguany. La competició està emmarcada dins dels actes de la Fira del Llibre de Muntanya que se celebra al municipi.
L’orientació és un esport que reuneix persones de totes les edats i de nivells molt variats que troben cabuda en aquest esport gràcies a la diversitat de circuits que ofereix l’organització. A més a més, permet que cadascú participi seguint la seva filosofia, des dels orientadors que compateixen al més alt nivell fins als que realitzen una passejada per la natura.
Osona acull dues proves d’orientació d’alt nivell
Estan organitzades per la Unió Excursionista de Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de setembre de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat Fuig de la policia a Vidreres i acaba detingut a Manlleu en xocar contra el cotxe dels Mossos i ferir dos agents
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Diverses agressions a policies en pocs dies a Osona: «Tenim un problema judicial»
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
