Aquesta tarda una vintena de persones, que malgrat pertànyer a diverses associacions, plataformes i sindicats actuaven a títol personal, s'han reunit al Casal Claret de Vic per perfilar un manifest de cara a la manifestació antifeixista que se celebrarà a la capital d'Osona el proper 29 de maig. L'organització és a càrrec del Grup per la mobilització contra el racisme i la xenofòbia.
A la trobada, malgrat no era oberta a la premsa, Nàsser Auquiad, portaveu del moviment, ha explicat a Nació Digital l'objectiu de la protesta i d'aquest corrent. A més, Auquiad, de pares marroquins però nascut a Vic, ha afirmat que "Plataforma per Catalunya ha contaminat els partits polítics en un ús irresponsable de la immigració com arma electoral". "Catalunya no és racista" ha reblat.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de maig de 2010 a
les 21:53
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
