​Renfe invertirà 350.000 euros per adequar la coberta de l'edifici de viatgers de l'estació de tren de Vic

L'operadora destinarà més de 2,8 milions d'euros a diverses estacions de la xarxa de Rodalies a Catalunya per a obres auxiliars com la millorarà de la il·luminació de les andanes o dels quadres elèctrics, entre altres

Publicat el 05 de gener de 2024 a les 12:45
Renfe invertirà 350.000 euros a l'estació de tren de Vic per adequar la coberta de l'edifici de viatgers. Així ho ha anunciat l'operadora ferroviària que, en total, destinarà més de 2,8 milions d'euros a diverses estacions de la xarxa de Rodalies a Catalunya per renovar les cobertes dels edificis de viatgers, l'adequació dels aparcaments, la millorarà de la il·luminació de les andanes o dels quadres elèctrics, entre altres accions.

[noticia]70667[/noticia]
Es tracta d'inversions en obres auxiliars que es desenvoluparan entre 2024 i 2026. Els 2,8 milions d'euros es repartiran en tres anualitats, concretament 550.000 euros aquest any, 1,3 milions d'euros el 2025 i 966.000 euros el 2026. Les obres començaran previsiblement durant la primavera. A part de Vic, les estacions amb actuacions previstes són Montcada Bifurcació, Mataró, Mollet Sant Fost, Blanes, Arenys de Mar i Terrassa Centre.

A Montcada Bifurcació, igual que a la capital d'Osona, es destinaran 350.000 euros per adequar la coberta de l'edifici de viatgers, mentre que a Mataró es farà la mateixa actuació per 250.000 euros. Pel que fa a Blanes, s'adequarà l'aparcament (350.000 euros) i a Arenys de Mar i a Terrassa Centre es millorarà la il·luminació (250.000 euros en cada una de les dues estacions). D'altra banda, s'invertirà mig milió d'euros més en la millora dels quadres elèctrics en diverses estacions.