A partir del 28 de juny i fins l’11 de juliol, 24 joves de tot Catalunya acompanyats dels seus monitors començaran les tasques de rehabilitació de La Font del Roquet, situada a la casa pairal d’El Roquet, al municipi de Tavèrnoles. Els joves participen en un camp de treball organitzat per la Fundació Escolta Josep Carol i Escoltes Catalans dins de la campanya d’activitats Estiujove 2009.
Amb l’objectiu de millorar l’accés i restaurar la font, que ha quedat deteriorada amb el pas del temps, els joves hauran de dur a terme un seguit de tasques tècniques que consistiran en netejar la font i el seu entorn, millorar l’accessibilitat i elaborar un recull de la història de la font.
Per tal que els joves desenvolupin aquestes tasques, la FEJC ha signat un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Tavèrnoles. La Regidoria de Joventut va iniciar recentment un nou recurs turístic anomenat “La ruta de les fonts”. Algunes de les accions d’aquest camp de treball serviran per millorar els espais d’aquesta ruta.
Els camps de treball d’Estiujove consisteixen en combinar activitats de servei a una comunitat i activitats de lleure a la vegada que els joves gaudeixen d’unes vacances alternatives, coneixen l’entorn i conviuen amb gent de la seva edat. El mateix dia 28 de juny comencen tres camps de treball més a Torelló, Tavèrnoles i Miravet, del total de la vintenta d’activitats d’Estiujove 2009 que es faran entre juny, juliol i agost.
- Més informació
Restauren la font del Roquet de Tavèrnoles
Els treballs els faran 24 joves que participen en un camp de treball
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026 Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
El Govern declara l'emergència per a les actuacions per frenar la pesta porcina Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 27 de juny de 2009 a les 10:56
Et pot interessar
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Societat
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Societat
«El futur de la producció de continguts audiovisuals serà cada cop més global, tecnològic i divers»
-
Societat
L'alcalde de Vic demana autonomia per decidir els criteris d'empadronament pel «col·lapse» dels serveis
