A partir del 28 de juny i fins l’11 de juliol, 24 joves de tot Catalunya acompanyats dels seus monitors començaran les tasques de rehabilitació de La Font del Roquet, situada a la casa pairal d’El Roquet, al municipi de Tavèrnoles. Els joves participen en un camp de treball organitzat per la Fundació Escolta Josep Carol i Escoltes Catalans dins de la campanya d’activitats Estiujove 2009.
Amb l’objectiu de millorar l’accés i restaurar la font, que ha quedat deteriorada amb el pas del temps, els joves hauran de dur a terme un seguit de tasques tècniques que consistiran en netejar la font i el seu entorn, millorar l’accessibilitat i elaborar un recull de la història de la font.
Per tal que els joves desenvolupin aquestes tasques, la FEJC ha signat un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Tavèrnoles. La Regidoria de Joventut va iniciar recentment un nou recurs turístic anomenat “La ruta de les fonts”. Algunes de les accions d’aquest camp de treball serviran per millorar els espais d’aquesta ruta.
Els camps de treball d’Estiujove consisteixen en combinar activitats de servei a una comunitat i activitats de lleure a la vegada que els joves gaudeixen d’unes vacances alternatives, coneixen l’entorn i conviuen amb gent de la seva edat. El mateix dia 28 de juny comencen tres camps de treball més a Torelló, Tavèrnoles i Miravet, del total de la vintenta d’activitats d’Estiujove 2009 que es faran entre juny, juliol i agost.
- Més informació
Restauren la font del Roquet de Tavèrnoles
Societat
Els treballs els faran 24 joves que participen en un camp de treball
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2009 a
les 10:56
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
