A partir del 28 de juny i fins l’11 de juliol, 24 joves de tot Catalunya acompanyats dels seus monitors començaran les tasques de rehabilitació de La Font del Roquet, situada a la casa pairal d’El Roquet, al municipi de Tavèrnoles. Els joves participen en un camp de treball organitzat per la Fundació Escolta Josep Carol i Escoltes Catalans dins de la campanya d’activitats Estiujove 2009.
Amb l’objectiu de millorar l’accés i restaurar la font, que ha quedat deteriorada amb el pas del temps, els joves hauran de dur a terme un seguit de tasques tècniques que consistiran en netejar la font i el seu entorn, millorar l’accessibilitat i elaborar un recull de la història de la font.
Per tal que els joves desenvolupin aquestes tasques, la FEJC ha signat un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Tavèrnoles. La Regidoria de Joventut va iniciar recentment un nou recurs turístic anomenat “La ruta de les fonts”. Algunes de les accions d’aquest camp de treball serviran per millorar els espais d’aquesta ruta.
Els camps de treball d’Estiujove consisteixen en combinar activitats de servei a una comunitat i activitats de lleure a la vegada que els joves gaudeixen d’unes vacances alternatives, coneixen l’entorn i conviuen amb gent de la seva edat. El mateix dia 28 de juny comencen tres camps de treball més a Torelló, Tavèrnoles i Miravet, del total de la vintenta d’activitats d’Estiujove 2009 que es faran entre juny, juliol i agost.
- Més informació
Restauren la font del Roquet de Tavèrnoles
Societat
Els treballs els faran 24 joves que participen en un camp de treball
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
27 de juny de 2009 a
les 10:56
Et pot interessar
-
Societat
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
