La Guàrdia Urbana va detenir el dijous passat, 24 de maig, dos joves de Vic (18 i 19 anys) per haver robat un moneder i fer compres amb la targeta per diferents botigues de Vic. Els joves van sostreure el moneder a una dona que estava en una perruqueria i gastar-se un total de 1.299,23 euros en diferents establiments de la ciutat.
Una dotació del cos va detectar-los al passeig de la Generalitat i els va cridar l'atenció les bosses de compra "de dimensions considerables" que portaven a sobre. En veure els agents, es van mostrar nerviosos i per aquest motiu els van acabar identificant. Els joves no van poder justificar la procedència del material. Eren roba, sabates i tabac.
D'altra banda, es van fer gestions simultàniament amb els locals de les compres per poder acreditar que s'havia fet servir la targeta robada de la clienta de la perruqueria. També es va recollir les descripcions dels sospitosos del robatori. Els agents van detenir els joves per la presumpta comissió d'un delicte d'estafa.
Roben un moneder i es gasten uns 1.300 euros en compres
Societat
La Guàrdia Urbana deté dos joves de Vic per un delicte d'estafa per fer compres amb una targeta de crèdit robada
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2018 a
les 09:49
Actualitzat el
29 de maig de 2018 a les
09:50
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
-
Societat
Preocupació a Vic per la convocatòria de dues manifestacions aquest dijous
