El Consell de Relacions Laborals ha aprovat el calendari de festes laborals de Catalunya per al 2016, que inclou 12 festes, i on els ajuntaments hi podran afegir dues festes locals més. El calendari ha estat consensuat entre els representants del Govern de la Generalitat, els sindicats i les empreses més representatives de Catalunya.
En el calendari de 2016 es contemplen com a festes laborals a tot el país: 1 de gener (Any Nou), 6 de gener (Reis), 25 de març (Divendres Sant), 28 de març (dilluns de Pasqua Florida), 16 de maig (dilluns de Pasqua Granada), 24 de juny (Sant Joan), 15 d’agost (l’Assumpció), 12 d’octubre (festa nacional d’Espanya), 1 de novembre (Tots Sants), 6 de desembre (Dia de la Constitució), 8 de desembre (la Immaculada), i 26 de desembre (Sant Esteve).
A les dates indicades en aquest calendari, els Ajuntaments podran proposar afegir-hi dues festes locals, retribuïdes i no recuperables.
S'aprova el calendari de dies festius per al 2016
Societat
Els ajuntaments hi podran afegir dues festes locals
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
16 d’abril de 2015 a
les 07:39
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
-
Societat
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
