Segon apunyalament en menys d'una setmana a Osona a les zones d'oci nocturn. La matinada d'aquest divendres a dissabte, un home ha resultat ferit per arma blanca al pàrquing d'una discoteca a la carretera de Gurb, a Vic.
A hores d'ara es desconeix la gravetat del ferit, però, tal com informa Mossos d'Esquadra, va ser traslladat a l'Hospital de Vic. El cos policial va intentar trobar-ne l'autor sense èxit. Per tant, la investigació està oberta.
La setmana passada ja n'hi va haver un altre durant la matinada de dissabte a diumenge, a la zona d'oci nocturn a Gurb, al carrer de la Ribera. També va ser a fora les discoteques de la zona. Els Mossos també ho segueixen investigant.
Segon apunyalament en menys d'una setmana a Osona des de la reobertura de les discoteques
El ferit va ser traslladat a l'Hospital de Vic
ARA A PORTADA
-
-
-
Vic acull un projecte cultural que combina diàleg interreligiós, art contemporani i participació comunitària Irene Giménez Vinyet
-
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026 Irene Giménez Vinyet
-
«Les infraestructures ferroviàries són un benefici social, una decisió política» Irene Giménez Vinyet
Publicat el 30 d’octubre de 2021 a les 10:58
Actualitzat el 30 d’octubre de 2021 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Advocats d'Osona facilita un model de reclamació pels problemes de Rodalies
-
Societat
Torelló inicia les obres per asfaltar nou carrers
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
