Segon apunyalament en menys d'una setmana a Osona a les zones d'oci nocturn. La matinada d'aquest divendres a dissabte, un home ha resultat ferit per arma blanca al pàrquing d'una discoteca a la carretera de Gurb, a Vic.
A hores d'ara es desconeix la gravetat del ferit, però, tal com informa Mossos d'Esquadra, va ser traslladat a l'Hospital de Vic. El cos policial va intentar trobar-ne l'autor sense èxit. Per tant, la investigació està oberta.
La setmana passada ja n'hi va haver un altre durant la matinada de dissabte a diumenge, a la zona d'oci nocturn a Gurb, al carrer de la Ribera. També va ser a fora les discoteques de la zona. Els Mossos també ho segueixen investigant.
Segon apunyalament en menys d'una setmana a Osona des de la reobertura de les discoteques
El ferit va ser traslladat a l'Hospital de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2021 a les 10:58
Actualitzat el 30 d’octubre de 2021 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat La Pietat de Vic acull l'edició de primavera del Ressò
-
Societat Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Societat Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Societat Torelló celebra el centenari del Teatre Cirvianum
-
Societat 30 anys de Depuradores d'Osona
-
Societat «L'envelliment accelerat de la població obliga a fer un canvi de mirada en l'atenció sanitària»