Aquest diumenge Seva va acollir la primera cursa de Resistència 3 hores Seva-Laia Sanz. La iniciativa va sorgir d'una idea conjunta entre l'Ajuntament i Laia Sanz. La cursa que es va disputar aquest diumenge va comptar amb una gran afluència de públic i de participants. Una vuitantena d'equips van formar part de les cinc categories de la prova que es feia en un circuit de cinc quilòmetres. Ivan Cervantes i Jaume Betriu van ser els guanyadors de la prova.
La prova es va portar a terme durant tot el matí de diumenge als afores de Seva, a prop de la zona esportiva. L'Ajuntament de Seva considera que aquesta primera edició ha estat un "èxit absolut" i que l'any que ve repetiran l'experiència.
Seva homenatja Laia Sanz amb una cursa
Societat
Una vuitantena d'equips van participar a la Resistència 3 hores Seva-Laia Sanz
ARA A PORTADA
-
Política Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia ACN
-
-
-
Societat La tardor s'obre pas a Osona i el Lluçanès després d'un estiu de molta calor Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
31 d’octubre de 2016 a
les 11:45
Actualitzat el
02 de novembre de 2016 a les
10:48
Et pot interessar
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Societat
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Societat
Tona decideix on invertir 81.000 euros amb els pressupostos participatius
-
Societat
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Societat
Denuncien un camioner a Osona per 17 infraccions relacionades amb els temps de conducció i descans
-
Societat
Osona impulsa una oficina de mobilitat per desplegar una estratègia conjunta
