La Diputació de Barcelona ha realitzat un Pla director d'abastament d'aigua per Tavertet i l'ha lliurat a l'Ajuntament. El document detalla l'estat i conservació dels pous, els dipòsits i les conduccions d'aigua del municipi.
També preveu reformes com incrementar el rendiment i funcionament de la xarxa o millorar el sistema de tractament. Les obres tenen un cost pressupostat de 353.238 euros.
Tavertet rep el Pla director d'abastament d'aigua
Amb un pressupost d'uns 350.000 euros, el document avalua l'estat de conservació de la xarxa i proposa diverses millores
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2018 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat Segona denúncia contra el conserge d'una escola de Torelló per un presumpte cas d'abusos a un menor
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
