Torelló enllesteix la compra d'un vehicle adaptat per al trasllat de les persones grans

Publicat el 06 de març de 2007 a les 15:42

El vehicle escollit té nou places, entre conductor, acompanyant i usuaris, amb la possibilitat de fixar-hi dues cadires de rodes, Incorpora, a la porta del darrera, una plataforma elevadora. El servei funcionarà dotze mesos a l'any, cinc dies a la setmana i nou hores al dia.
 
"Des de la Fundació Caixa Manlleu estem encantats de fer aquest tipus de coses que entronquen amb la nostra filosofia", ha manifestat Joan Contijoch. També ha expressat la seva confiança que el nou servei de transport adaptat suposi "una millora en la qualitat de vida dels ciutadans de Torelló".
 
Per la seva part, Miquel Franch ha mostrat el seu agraïment a Caixa Manlleu per "l'interès" que han tingut pel projecte. "Amb aquest nou servei, Torelló continuarà sent un municipi capdavanter en matèria social i assistencial", ha dit l'alcalde.