La piscina coberta de Torelló tornarà a obrir les portes aquest dissabte, dia 6 de juny, en una jornada oberta a tothom. L’horari serà de les 10 del matí a la 1 del migdia.
La decisió s’ha pres després de l’èxit de convocatòria de les jornades de portes obertes que s’han portat a terme a la instal•lació, durant els darrers dissabtes.
A més, s’ha decidir mantenir el 33% de descompte de la matrícula fins que no s’obri l’equipament. Més informació, al punt de venda de LaPiscina, a la plaça Nova de Torelló.
Torelló prorroga la jornada de portes obertes a la piscina
I es mantenen els descomptes de matrícula.
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Nani Roma i el maldecap del fill amb cadira de rodes: «Haurà de fer classe amb 36 companys» Redacció
-
-
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
Publicat el 05 de juny de 2009 a les 14:58
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic