La piscina coberta de Torelló tornarà a obrir les portes aquest dissabte, dia 6 de juny, en una jornada oberta a tothom. L’horari serà de les 10 del matí a la 1 del migdia.
La decisió s’ha pres després de l’èxit de convocatòria de les jornades de portes obertes que s’han portat a terme a la instal•lació, durant els darrers dissabtes.
A més, s’ha decidir mantenir el 33% de descompte de la matrícula fins que no s’obri l’equipament. Més informació, al punt de venda de LaPiscina, a la plaça Nova de Torelló.
Torelló prorroga la jornada de portes obertes a la piscina
Societat
I es mantenen els descomptes de matrícula.
ARA A PORTADA
-
Societat Suport «sense reserves» del ple de Manlleu als cossos policials després de diverses agressions a agents d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 lliurarà doble Premi Honorífic Irene Giménez Vinyet
-
Societat Roda de Ter sotmet a consulta ciutadana set alternatives per reduir el trànsit que travessa el municipi Redacció
-
Esports El Tour arriba a Catalunya amb carrers i carreteres tallades: totes les afectacions i calendari Marc Orts i Cussó
Publicat el
05 de juny de 2009 a
les 14:58
Et pot interessar
-
Societat
Tres metges de Vic lideren un estudi que marca una abans i un després en la prevenció de l'artritis reumatoide
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 3, 4 i 5 de juliol
-
Societat
Un estiu farcit de cultura a Can Grau
-
Societat
Junts presenta 82 esmenes als pressupostos per a la Catalunya Central
-
Societat Els actes imprescindibles de la primera setmana de la Festa Major de Vic
-
Societat
Incendi agrícola a l'antic camí de Taradell, a Vic
