El conductor d'un camió carregat de fruita va resultar ferit lleu aquest dilluns a la nit després de bolcar al quilòmetre 170 de l'Eix Transversal, al seu pas per Sant Bartomeu del Grau. Segons els Bombers de la Generalitat, després de l'accident, el camió va cremar totalment. El seu conductor va patir cops a l'esquena i va ser traslladat a l'Hospital Universitari de Vic.
L'avís de l'accident es va produir quan faltaven pocs minuts per a les 12 de la nit i va mobilitzar quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat. Com a conseqüència de les tasques de retirada del vehicle, aquest dimarts al matí encara hi ha circulació intensa en aquest punt en sentit Lleida, segons el Servei Català de Trànsit.
Un camió bolca i s'incendia a l'Eix a Sant Bartomeu del Grau
Societat
El conductor resulta ferit lleu
ARA A PORTADA
-
Societat Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
12 de gener de 2016 a
les 12:29
Actualitzat el
12 de gener de 2016 a les
12:31
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
-
Societat
El cap de setmana de pluja ha obligat a suspendre fires i activitats a Osona i el Lluçanès
