Un camió de farina va bolcar aquest dilluns, 11 de novembre, a la C-25, a l’alçada de Gurb. L’accident es va produir a un quart de vuit de la tarda.
A conseqüència del sinistre, es va tallar la via en sentit Girona, entre els quilòmetres 176-178 durant tota la nit, fins a quarts de nou del matí, quan s'ha retirat el vehicle. Els cotxes, fins llavors, es desviaven per la C-25d. La retirada d'un vehicle d'aquestes dimensions es complicada fer-la a la foscor i per això s’ha procedit a esperar a aquest matí, segons ha informat el Servei Català de Trànsit a Osona.com.
A hores d’ara, un dels dos carrils de la carretera en sentit Girona continua tallat, a l’espera que es finalitzin les tasques de neteja de la calçada.
Vídeo d'El 9 TV
Un camió bolcat obliga a tallar l'Eix a Gurb en sentit Girona durant tota la nit
Societat
Aquest matí s'ha procedit a retirar el vehicle de la calçada
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2013 a
les 11:22
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un establiment clausurat i dos detinguts a Torelló
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
