Un conductor de 34 anys ha estat detingut per la Guàrdia Urbana de Vic després de veure's involucrat en un accident de trànsit. El conductor quintuplicava la taxa d'alcohol a la sang legalment establerta.
Els fets, segons han explicat fonts del cos policial de la capital osonenca, van passar divendres a dos quarts de 7 de la tarda. Els agents van rebre comunicació que hi havia hagut un accident a la Plaça Divina Pastora. En l'accident dos vehicles s'havien encalçat però només patien danys materials.
Els agents que es van personar al lloc dels fets i van fer la prova als conductors dels cotxes afectats i Zdigniew P, de 34 anys d'edat i veí de Vic, va quintuplicar la taxa permesa.
Un conductor a Vic quintuplica la taxa d'alcoholèmia
L’home va ser detingut després de patir un accident.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2009 a
les 16:11
Et pot interessar
-
Societat
El Seminari de Vic crea el primer menú litúrgic dedicat a la Moreneta
-
Societat
El 28è Festival de Jazz de Vic incorpora l'espai ETC com a nou escenari
-
Societat
Arnau Tordera és el padrí de la 10a edició d'Una Tona de Màgia
-
Societat
Roda de Ter cedirà un solar a la Generalitat per construir-hi 20 habitatges de protecció oficial
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 17, 18 i 19 d'abril
-
Societat
Rebaixen un 40% el cost de Medicina a la UVic amb préstecs gratuïts si l'estudiant acaba el grau al centre
