Un conductor de 34 anys ha estat detingut per la Guàrdia Urbana de Vic després de veure's involucrat en un accident de trànsit. El conductor quintuplicava la taxa d'alcohol a la sang legalment establerta.
Els fets, segons han explicat fonts del cos policial de la capital osonenca, van passar divendres a dos quarts de 7 de la tarda. Els agents van rebre comunicació que hi havia hagut un accident a la Plaça Divina Pastora. En l'accident dos vehicles s'havien encalçat però només patien danys materials.
Els agents que es van personar al lloc dels fets i van fer la prova als conductors dels cotxes afectats i Zdigniew P, de 34 anys d'edat i veí de Vic, va quintuplicar la taxa permesa.
Un conductor a Vic quintuplica la taxa d'alcoholèmia
L’home va ser detingut després de patir un accident.
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
31 d’agost de 2009 a
les 16:11
Et pot interessar
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Cinc agents dels Mossos ferits en una detenció a Vic
