La Guàrdia Urbana de Vic va instruir diligències judicials el passat divendres, 25 de març, contra Raül DT, de 32 anys i veí de Santa Eugènia de Berga, per alcoholèmia i pel trencament de la immobilització del vehicle, segons ha explicat el cos en un comunicat emès avui.
Els fets van ocórrer a dos quarts d’una de la matinada, al carrer Pare Huix de Vic. Els veïns es van queixar que hi havia un vehicle estacionat amb la música elevada. Els agents de la Guàrdia Urbana van localitzar el cotxe i el seu conductor, que presentava símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol, per la qual cosa se li va immobilitzar el vehicle de forma preventiva, perquè no en fes ús.
Al cap d’una estona, els agents van tornar a passar pel mateix lloc i van detectar que el vehicle havia estat desplaçat amb l’aparell d’immobilització col·locat, motiu pel qual es va sotmetre el conductor a les proves de detecció d’alcohol en la conducció, que va donar com a resultat una taxa positiva de 0,83 mg/l, més de tres vegades el límit permès.
Un conductor begut fuig amb el vehicle que li havien immobilitzat
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic enxampa l'infractor, de Santa Eugènia de Berga
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de març de 2016 a
les 19:19
Actualitzat el
31 de març de 2016 a les
07:12
Et pot interessar
-
Societat
La primera edició de la Festa dels Serveis de Vic, tot un èxit
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic
-
Societat
Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves
-
Societat
Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau
-
Societat
Sant Tomàs inaugura el nou Centre Ocupacional de Manlleu
