Aquest dimecres comencen els exàmens de selectivitat. Ho farà un dia més tard del previst inicialment a causa de la vaga de treballadors de la funció pública i les proves s’allargaran fins divendres. Com cada any les instal•lacions de la Universitat de Vic acolliran les proves, a les quals concorreran 622 estudiants de la comarca d’Osona. Els exàmens es faran de 9 a 15 h i de 16:30 a 18 h a les aules dels edificis B, C i F.
Enguany canvia l’estructura de les PAU amb cinc matèries obligatòries (català, castellà, llengua estrangera, història/història de la filosofia i una asignatura de la modalitat) i tres d’optatives de caràcter voluntari. D’aquesta manera, per determinar l’admissió a les diverses carreres, els estudiants acabaran obtenint una nota entre el 5 i el 14, fruit de ponderar la qualificació de Batxillerat, les assignatures obligatòries i dues de les voluntàries sempre que tinguin relació amb el grau que vulguin estudiar.
- Més informació, des de Nació Digital
- Més informació sobre el funcionament de les PAU
Un total de 622 estudiants osonencs comencen els exàmens de selectivitat
Les proves s'allargaran fins divendres i es faran a la UVic.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juny de 2010 a
les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
