El matí de diumenge, al voltant de tres quarts de 7, es va produir un accident entre dos vehicles. Tal com explica la Guàrdia Urbana de Vic, s'hauria produït presumptament perquè un dels cotxes ho va provocar mentre avançava l'altre.
Resulta que un cotxe circulava pel carrer Sot dels Pradals i quan el va avançar un vehicle (conduït per un veí de Torelló) va perdre el control. Va acabar col·lidint amb el que l'havia avançat i finalment amb un senyal de trànsit.
A més, el torellonenc, de 34 anys, va donar un resultat de 0,71 en la primera i segona prova d'alcoholèmia. Se li van instruir diligències penals al jutjat de guàrdia. Els implicats van resultar il·lesos.
Un veí de Torelló provoca un accident mentre conduïa begut
Societat
Els implicats de l'altre vehicle van resultar il·lesos
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
23 d’abril de 2018 a
les 16:30
Actualitzat el
23 d’abril de 2018 a les
16:32
Et pot interessar
-
Societat
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Societat
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Societat
Arriba una nova onada de calor i tornen els avisos per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Detinguda per un robatori amb violència a Torelló
-
Societat Preocupació a les Masies pels resultats de la consulta pel trànsit de Roda de Ter
