Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de setembre “Tornes a necessitar vacances???” de promoció de la Targeta Urbana, que ja té més de 9.300 clients adherits. A la iniciativa, els comerciants regalaran quatre packs de viatge formats per estades de caps de setmana a diferents capitals europees (avió o Ave i nits d'hotel), un kit de maletes de viatge per a cada viatge i la seva respectiva guia turística. Els destins seran Viena, París, Lisboa o Madrid.
Aquests premis estan valorats en més de 2.000 euros en total. La campanya ha començat aquest 1 de setembre i finalitzarà el 30 del mateix mes.
D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya d’agost, que consistia en regalar 15 lots de productes alimentaris que incorporen embotits, formatges, vins, pa, cervesa, llibres de receptes i ganivets, entre d’altres.
Vic Comerç regala viatges a Viena, París, Lisboa i Madrid
Nova campanya de promoció de la Targeta Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2013 a les 15:59
Et pot interessar
-
Economia
Girbau inaugura una nova fàbrica als Estats Units amb capacitat per produir 3.000 màquines a l'any
-
Economia
La consellera Paneque inaugura les noves instal·lacions logístiques de Proquimia
-
Economia
El temps dels darrers mesos al Montseny afavoreix la temporada de la castanya de Viladrau
-
Economia
El projecte osonenc Enso Ferments, reconegut amb el Premi Emprenedoria Rural
-
Economia
A la recerca de talent: Bon Preu es desplaça a Vic per fer entrevistes de feina
-
Economia
«Hi ha una dissincronia entre la visió global de la banca i el que pensem del nostre banc»
