Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de setembre “Tornes a necessitar vacances???” de promoció de la Targeta Urbana, que ja té més de 9.300 clients adherits. A la iniciativa, els comerciants regalaran quatre packs de viatge formats per estades de caps de setmana a diferents capitals europees (avió o Ave i nits d'hotel), un kit de maletes de viatge per a cada viatge i la seva respectiva guia turística. Els destins seran Viena, París, Lisboa o Madrid.
Aquests premis estan valorats en més de 2.000 euros en total. La campanya ha començat aquest 1 de setembre i finalitzarà el 30 del mateix mes.
D’altra banda, ja han sortit els guanyadors de la campanya d’agost, que consistia en regalar 15 lots de productes alimentaris que incorporen embotits, formatges, vins, pa, cervesa, llibres de receptes i ganivets, entre d’altres.
Vic Comerç regala viatges a Viena, París, Lisboa i Madrid
Nova campanya de promoció de la Targeta Urbana
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 03 de setembre de 2013 a les 15:59
Et pot interessar
-
Economia Plena ocupació del turisme rural al Collsacabra durant la Setmana Santa
-
Economia Empresaris d'Osona es reuneixen amb el president de la Cambra de Comerç
-
Economia El Mercat del Ram reuneix les entitats agràries: «És una oportunitat per treballar juntes pel bé del sector»
-
Economia El CEDO i Translog signen un conveni per impulsar el sector del transport i la logística a Osona