L’Ajuntament de Vic i el Consell Comarcal d’Osona han fet efectiu un conveni de col•laboració per al Servei d’informació i Atenció a les Dones de Vic i Comarca (SIAD), amb el qual es pretén que les dues institucions sumin esforços per tal de donar suport, informació i atenció a les dones que ho precisin. El conveni, que es va signar el divendres, dia 5 de novembre al local Vic Dones –que és l’espai que acull el servei-, es basa en el suport per a la igualtat d’oportunitats i la lluita contra la violència vers les dones.
El conveni el varen signar la regidora de Dones de l’Ajuntament de Vic, Gràcia Ferrer, i la consellera delegada de Benestar Social del Consell Comarcal d‘Osona, Maria Rodríguez. El SIAD compta amb assessoria legal i atenció psicològica i preveu fer alguna itinerància en diversos municipis osonencs. Ferrer ha destacat la “importància de sumar esforços per treballar per a la igualtat d’oportunitats, la participació de les dones i per la lluita contra la violència vers les dones”; a més, ha recordat que “el VicDones ja oferia aquest servei a Vic i Osona, però la signatura del conveni permet ampliar l’oferta en personal d’atenció directa i en assessoria”. Per la seva banda, la consellera de Benestar Social, Maria Rodríguez, ha posat l’èmfasi en les dades que ha registrat el servei durant aquests mesos del 2010, i és que fins al moment s’han atès 96 dones de la comarca i 123 de Vic.
Aquest conveni ha comptat amb el suport i el finançament de l’Institut Català de les Dones.
Vic i el Consell Comarcal sumen esforços en l'atenció i informació vers les dones
Societat
Signatura d’un conveni de col•laboració per al SIAD.
ARA A PORTADA
-
Societat L'apunyalament a un metge del CAP de Torelló podria ser un cas de violència en l'àmbit de la parella ACN
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Política Alhora denuncia «la intimidació» policial a Vic mentre recollia signatures per presentar-se al 29-N Pau Espí Solé
-
Política Isaac Peraire serà el candidat d'ERC a la Catalunya Central per a les eleccions del 29-N Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
08 de novembre de 2010 a
les 15:14
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa una setmana d'activitats per visibilitzar la soledat no desitjada
-
Societat
Joves de Vic s'apropen a la poesia a través del rap
-
Societat
De Vic al Parlament per impulsar la reforma de l'educació infantil
-
Societat
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló projectarà una seixantena de films de 18 països diferents
-
Societat
Torelló condemna l'agressió a un metge del CAP
-
Societat
Investiguen l'apunyalament d'un metge del CAP de Torelló
