El jutge de l'Audiència Nacional Pablo Ruz ha decretat aquest diumenge l'ingrés a presó dels dos presumptes membres d'Al-Qaida d'origen txetxè detinguts dijous passat a Ciudad Real, mentre viatjaven de Cadis a Irun en un autobús de línia regular per mirar de passar la frontera. El magistrat els acusa de pertinença a banda terrorista i tinença il·lícita d'explosius, segons han informat fonts jurídiques, avalant la petició del fiscal Pedro Martínez Torrijos.
Ruz ha pres declaració avui durant més de mitja hora a cadascun dels dos acusats, a qui va prorrogar la seva detenció 48 hores perquè no hi havia proves suficients per empresonar-los, i ara sí que ha trobat els arguments per enviar-los a la garjola.
A presó els dos txetxens vinculats a al-Qaida
Política
Els imputa delictes de pertinença a banda terrorista i tinença il·lícita d'explosius
ARA A PORTADA
-
Societat «Quan estigui regularitzat podré deixar enrere la inestabilitat i l'angoixa» Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
-
Esports El Tour a Catalunya: la Sagrada Família, escenari de luxe per a la presentació dels equips Hugo Fernández Alcaraz
-
-
Esports Pogačar, el gran favorit del «Tour amb les millors xifres de la història» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
05 d’agost de 2012 a
les 13:52
Et pot interessar
-
Política
Juanma Moreno, investit president d'Andalusia amb el suport de Vox
-
Política
Els pressupostos consoliden els nous blocs a Catalunya: i ara, què?
-
Política El Parlament rebutja afegir la «lluita contra el frau» i la «prioritat nacional» en la gestió del padró
-
Política
El Govern estudia mesures contra el coworking que ha acomiadat una dona per parlar català
-
Política
Rufián acota el seu front: liderat per l'esquerra sobiranista i amb dret a l'autodeterminació
-
Política
Catalunya torna a tenir (per fi) pressupostos
