El debat electoral de TV3 serà el dia 24 d'abril entre les deu i les dotze de la nit, segons ha pogut saber NacióDigital. Hi participaran els caps de llista efectius de les sis formacions amb representació al Congrés que es presenten a les eleccions espanyoles del 28-A i el moderarà el director de TV3, Vicent Sanchis. El debat, que es farà a quatre dies dels comicis, es podrà seguir en directe per TV3, 3/24 i Catalunya Ràdio.
La representant del PP, Cayetana Álvarez de Toledo, la més bel·ligerant contra TV3 juntament amb Inés Arrimadas, ha demanat un sistema de traducció simultània català-castellà, perquè està previst que el debat es faci en llengua catalana. Quan va transcendir el seu nom per liderar la llista del PP al 28-A, Álvarez de Toledo va admetre que no parlava català però que l'entenia, i fins ara a respost sense cap problema entrevistes fetes en català.
Al debat està previst que hi participin Gabriel Rufián (ERC), Laura Borràs (JxCat), Jaume Asens (Unides Podem), Meritxell Batet (PSC), Inés Arrimadas (Ciutadans) i Cayetana Álvarez de Toledo (PP). Rufián i Borràs hi seran en representació d'Oriol Junqueras, cap de llista dels republicans, i de Jordi Sànchez, número u de JxCat, que són tancats a la presó i la Junta Electoral ha impedit que puguin participar en actes de campanya.
Álvarez de Toledo demana traducció simultània per al debat electoral de TV3
Es farà el 24 d'abril de deu a dotze de la nit, el moderarà Vicent Sanchis i es podrà veure per TV3, 3/24 i Catalunya Ràdio

- Primer debat de precampanya amb els candidats catalans al 28A | Bernat Cedó -
- | Bernat Cedó
ARA A PORTADA
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
-
-
Illa garanteix a ERC que la Hisenda catalana recaptarà tots els impostos, però «amb seguretat» Bernat Surroca Albet
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 12 d’abril de 2019 a les 19:22
Actualitzat el 12 d’abril de 2019 a les 22:40
Et pot interessar
-
Política Enviament massiu de correus electrònics als governs europeus per l'oficialitat del català
-
Política El Parlament investigarà la DGAIA
-
Política Vila demana un informe jurídic sobre l'esquetx del català a l'acte de Barcelona però no aposta per via penal
-
Política TurboCatalunya
-
Política Sánchez acorda amb Pradales la participació de la SEPI per mantenir Talgo al País Basc
-
Política Finançament singular: què és l'ordinalitat i per què ho condiciona tot?