Els Mossos d'Esquadra han imputat un veí de Pinell del Solsonès per un delicte contra la seguretat viària. Santiago A. R., de 62 anys, quintuplicava la taxa d'alcohol permesa. Els fets van passar aquest dissabte a la matinada, quan l'imputat va perdre el control del seu vehicle i va patir una sortida de via al punt quilomètric 96,2 de la carretera C-26, a Castellar de la Ribera (Solsonès).
L'home, que era l'únic ocupant del vehicle, va haver de ser traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa amb ferides de caràcter lleu. Un cop a l'hospital, li van realitzar la prova d'alcoholèmia que va registrar una taxa d'1,22 mi·ligrams per litre d'aire espirat. L'imputat ha passat a disposició judicial.
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern demana al Tribunal de Comptes que apliqui l'amnistia i aixequi les mesures cautelars per l'1-O Redacció
-
-
Societat Illa i els Comuns pacten un augment de l'habitatge protegit a llocs no previstos David Cobo
-
Societat Una nova crisi a Rodalies per una obra faraònica que superarà els 1.000 milions Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
05 de setembre de 2011 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Política
La confessió de Lluís Llach: «El 2017 es va decidir que tot el Govern anava a l'exili»
-
Política
Illa viatja al Vietnam i Singapur per enfortir llaços comercials i institucionals
-
Política
El Congrés tomba de nou els objectius d’estabilitat amb què el govern espanyol volia elaborar els comptes
-
Política
La condonació del FLA de Sánchez i ERC fa el primer pas al Congrés amb l'aval de Junts
-
Política
L’amnistia o l’etern retorn
-
Política Josep Maria Reniu, nou senador en representació de la Generalitat a proposta d'ERC
