L'ex-president José María Aznar ha acusat aquest dilluns a l'actual president del govern espanyol, Mariano Rajoy, de no aturar la "desvertebració" de l'estat espanyol. En aquest sentit, ha afirmat que si "durant anys" ha treballat per "vertebrar" Espanya, ara "s'està desvertebrant". Les declaracions s'han produït en la primera conferència política que Aznar fa com a president de la Faes des que va deixar la presidència d'honor del PP en un cicle organitzat per la Fundació Valors i Societat -presidida per Jaime Mayor Oreja- i la Fundació Villacisneros.
L'ex-president espanyol també ha assegurat que l'"impuls modernitzador" d'Espanya "s'ha esgotat" i per això comencen a aparèixer "esquerdes, que poden eixamplar-se fins a convertir-se en amenaces de fractura".
Aznar acusa Rajoy de no aturar la «desvertebració» d'Espanya
L'ex-president espanyol assegura assegurat que l'"impuls modernitzador" d'Espanya "s'ha esgotat", factor que pot suposar "amenaces de fractura"
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de gener de 2017 a
les 19:57
Et pot interessar
-
Política
Els pressupostos del Govern preveuen doblar els recursos del pla de barris
-
Política
Pressupostos i bona política
-
Política
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge
-
Política
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Política
Albiol fitxa l'excandidat del PDECat a Badalona per coordinar la regidoria contra les ocupacions
-
Política
Junts presenta el veto als pressupostos i avisa Illa que són una qüestió de confiança
