L'ex-president José María Aznar ha acusat aquest dilluns a l'actual president del govern espanyol, Mariano Rajoy, de no aturar la "desvertebració" de l'estat espanyol. En aquest sentit, ha afirmat que si "durant anys" ha treballat per "vertebrar" Espanya, ara "s'està desvertebrant". Les declaracions s'han produït en la primera conferència política que Aznar fa com a president de la Faes des que va deixar la presidència d'honor del PP en un cicle organitzat per la Fundació Valors i Societat -presidida per Jaime Mayor Oreja- i la Fundació Villacisneros.
L'ex-president espanyol també ha assegurat que l'"impuls modernitzador" d'Espanya "s'ha esgotat" i per això comencen a aparèixer "esquerdes, que poden eixamplar-se fins a convertir-se en amenaces de fractura".
Aznar acusa Rajoy de no aturar la «desvertebració» d'Espanya
L'ex-president espanyol assegura assegurat que l'"impuls modernitzador" d'Espanya "s'ha esgotat", factor que pot suposar "amenaces de fractura"
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2017 a les 19:57
Et pot interessar
-
Política El Pacte Nacional per la Llengua en imatges
-
Política «Va ser difícil de nassos»: els passos al costat (forçats) de Mas i Urkullu
-
Política El Parlament pren la iniciativa per evitar situacions com les del Congrés amb els agitadors ultres
-
Política El Govern expressa el seu «absolut rebuig» a la violació reiterada a una menor tutelada: «Estem consternats»
-
Política El Govern reforça la gestió d'emergències greus després de l'apagada elèctrica
-
Política El govern espanyol rectifica i farà una «aportació econòmica directa» a la Bressola