La líder del PP català, Alícia Sánchez Camacho, ha assegurat que el president de la Generalitat, Artur Mas, només ha convocat les eleccions catalanes per al 27 de setembre "pensant en els independentistes".
"Mas s'equivoca, és un greu error " i l'avançament no és positiu ni per a Catalunya ni per als catalans , ha destacat la dirigent popular en declaracions a Europa Press .
Ha lamentat que hi hagi situat Catalunya en la inestabilitat política i ha considerat que el fet que es convoquin en cinc anys tres eleccions autonòmiques "perjudica " a l'economia i demostra la incapacitat de CiU per governar .
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Successos Els Bombers estabilitzen l'incendi d'Aiguamúrcia i confien a controlar-lo aquest dimarts TarragonaDigital
Publicat el
14 de gener de 2015 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Política
Activar el cercle virtuós pel català
-
Política
Embridar l'extrema dreta
-
Política
Majories nacionals
-
Política
Examen del Parlament als discursos d'odi de Sílvia Orriols i de Vox
-
Política
Illa presenta un pla anti-burocràcia: llicències exprés per a habitatges i indústria
-
Política
El periodista Ferran Espada pilotarà el pla del Govern per impulsar el català al món digital
