CCOO ha rebutjat valorar les causes de l'accident ferroviari de Castellgalí d'aquest divendres perquè considera que falta "informació necessària" i ha demanat evitar "conclusions precipitades". En un comunicat, el sindicat ha manifestat que "no es tracta de buscar una sola causa provisional, sinó d'analitzar tranquil·lament i exhaustivament tots els factors".
A més, ha exigit que, un cop finalitzada la investigació, es duguin a terme "les accions necessàries" amb l'objectiu de "millorar la seguretat" dels usuaris i els treballadors. CCOO ha expressat el seu condol a la família de la víctima mortal i s'ha posat a disposició de totes les persones ferides.
Alhora, el sindicat ha reafirmat la seva confiança en la seguretat del ferrocarril i ha reclamat "les inversions necessàries per mantenir un transport públic que sigui segur, social i de qualitat".
CCOO demana evitar «conclusions precipitades» sobre les causes de l'accident de Castellgalí
El sindicat assegura que cal analitzar "tranquil·lament i exhaustivament" tots els factors que van provocar el sinistre
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
09 de febrer de 2019 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
