Els sindicats CCOO i la UGT rebutgen les intencions del PP i del PSOE de reforma de la Constitució per fixar un límit del dèficit públic en els comptes de l'Estat. Per materialitzar la resposta d'aquest rebuig, les organitzacions confederals dels grans sindicats han preparat tres dies de mobilitzacions pel 31 d'agost, l'1 i el 6 de setembre a tot l'estat espanyol. CCOO i UGT de Catalunya també es volen sumar a la crida i preparen una reunió amb entitats socials per el 31 d'agost on es pretén acordar una mobilització contundent el 6 de setembre, sense en aquest moment saber si es tractarà d'una concentració o d'una manifestació, segons ha explicat un portaveu d'una de les centrals sindicals.
La manifestació o concentració que es preveu convocar el 6 de setembre, coincidiría un dia abans de la celebració del debat parlamentari per la reforma constitucional a la Cambra Alta.
Els sindicats han manifestat que les intencions de reforma de la Constitució pactades entre el PP i el PSOE són "inacceptables" i és una via per consolidar per sempre "la retallada de l'Estat del Benestar".
CCOO i UGT preparen protestes contra la reforma constitucional
Organitzacions sindicals i entitats socials es reuniran el 31 d'agost per acordar una mobilització el 6 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’agost de 2011 a les 15:56
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política L'excomissionat de la dana José María Ángel, hospitalitzat després d'un intent de suïcidi
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»