Turull ha insistit que CiU no caurà en "menyspreus" ni "provocacions", ni en els intents de "silenciar" el què està passant a Catalunya per part d'un govern de l'Estat "que mira cap a un altre cantó" o intenta silenciar "la gran majoria".
CiU adverteix que el govern espanyol vol «desprestigiar» el clam popular
Turull troba «lamentable» que Fernández Díaz «barregi» la Via Catalana amb l'assalt ultra
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 18 de setembre de 2013 a les 17:48
El president del grup parlamentari de CiU, Jordi Turull, considera que el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha estat "desafortunat" aquest dimecres quan s'ha referit a la Via Catalana i a l'assalt de la llibreria Blanquerna a Madrid de l'Onze de Setembre. Segons Turull, el to de les declaracions del ministre ha estat "lamentable" perquè ha intentat "barrejar naps amb cols" i posar a la mateixa alçada "un dels actes de civisme més importants que s'han donat a Catalunya i al món" i "l'acte d'uns brètols menyspreable". El president del grup parlamentari de la federació nacionalista ha advertit que el govern espanyol seguirà "desprestigiant" el clam popular pel dret a decidir.
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres