El president del grup parlamentari de Cs, Carlos Carrizosa, ha avisat aquest dissabte a mestres i directors d'escoles i instituts que si incompleixen la sentència del 25% de castellà poden ser inhabilitats i quedar-se sense feina.
"Hem d'advertir i recordar als funcionaris públics, també als directors d'institut, que es deuen al compliment de les lleis. No hi hauria prou llistes independentistes per a tots els que es quedin sense feina per incomplir la sentència si són inhabilitats", ha dit. Carrizosa s'ha referit explícitament al cas del director d'un institut de Manresa que s'ha remès a les instruccions d'Educació per no aplicar el 25%. "És intolerable", ha afirmat.
"Suposo que espera unir-se a una llista separatista quan hagi de deixar la feina si persisteix en vulnerar els drets dels alumnes i pares de l'institut", ha dit Carrizosa sobre aquest director.
Carrizosa ha reiterat que promouran "accions penals" contra els responsables d'Educació que demanen als docents que no apliquin el 25%. "Recordem als funcionaris que el seu caprici o ideologia política no els ha de guiar en les seves responsabilitats", ha afirmat.
Ciutadans amenaça els mestres que no vulguin complir la sentència del 25% de castellà
Carrizosa diu que "no hi haurà prou llistes separatistes per tots els que es quedin sense feina per incomplir sentències"

- Carlos Carrizosa. -
- Àlex Marin
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2022 a les 13:20
Et pot interessar
-
Política El Comitè de Drets Humans de l’ONU detecta un augment de discursos «contra els catalans» a Espanya
-
Política Allau de sol·licituds per accedir als préstecs del Govern per pagar l'entrada del pis
-
Política Jaume Collboni creixeria a Barcelona amb un Junts enfonsat sense Xavier Trias
-
Política El Parlament rebutja l'opa del BBVA al Sabadell amb l'abstenció del PSC
-
Política El PSC guanyaria sobradament les eleccions, segons una enquesta del CIS prèvia a l'esclat del cas Cerdán
-
Política El Parlament tramitarà per lectura única el projecte de llei perquè Aiguafreda s'integri a la comarca d'Osona