La direcció comarcal d'ERC a Osona ha jugat bé les seves cartes al consell nacional d'aquest migdia i se n'ha sortit amb força èxit. La delegació formada pel president comarcal, Carles Sanuy, Pau Comes, Josep Maria Diéguez, - que han intervingut en el torn de paraula- Sergi Tarrés i Gràcia Ferrer, entre d'altres, han fet valer la marca de territori i, sobretot, el "municipalisme que ERC porta inscrit al seu ADN". Una petició que ja venia recollida en el Manifest d'Osona que, com va informar Nació Digital, una quarantena de càrrecs electes municipals van discutir dissabte passat a Vic.
El document demanava respecte i silenci pel treball del caps de llista local que s'han de jugar la continuïtat a les eleccions del mes de maig. Així mateix feia una crida a la unitat per tal de regenerar el partit des del territori i el municipalisme. Aquest document ha estat brandat i la direcció general n'ha pres bona nota.
Tant és així que segons ha pogut saber Nació Digital el secretari general del partit, Joan Ridao, i el secretari de política municipal, Marc Sanglas, s'han compromès amb Carles Sanuy, president comarcal, a celebrar una cimera d'alcaldes, regidors i caps de llista per tal que el manifest es metabolitzi. La cimera serà el mes de Gener i se celebrarà a Vic, bressol d'aquest corrent i autèntic territori "amic" de l'esperit municipal d'Esquerra.
Conclau d'electes locals d'Esquerra a Vic al gener
Política
ERC Osona impulsa la trobada encetada amb el Manifest d'Osona
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2010 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Política
Margarita Robles avisa el Marroc: «Ceuta i Melilla són espanyolíssimes»
-
Política
Junts critica que Marlaska no doni explicacions sobre Ceuta i reclama de nou les competències en immigració
-
Política ERC critica la «batalla partidista» entre PP i PSOE per Ceuta i demana prioritzar l’atenció als menors migrants
-
Política
El xoc entre Espanya i Itàlia afecta milers de passatgers de tercers països
-
Política
Ceuta
-
Política Puente carrega contra Felip VI per fotografiar-se amb un periodista ultra: «És una ignomínia»
