El sindicat Intersindical-CSC ha creat una secció per als Mossos d'Esquadra: el Sindicat Independentista de Mossos (SI'M), que es defineix com a sindicat "independent, independentista i de classe" i que es dirigeix exclusivament a membres de la policia catalana.
Segons ha explicat el sindicat a través d'un comunicat, no pretenen competir amb cap altre sindicat, sinó "ocupar un espai fins ara orfe i donar cobertura i oferir un millor servei" al col·lectiu que fins ara no se sentia representat.
Han indicat que encara no s'han configurat els òrgans de gestió del sindicat, però la seva voluntat és ser una organització assembleària, per la qual cosa tots els afiliats poden optar a ser escollits a través de llistes obertes, vot directe i personal.
L'objectiu: que tots els seus membres participin directament en la gestió per aconseguir "la màxima proximitat, eficiència, honestedat i transparència".
El sindicat rebutja els alliberats sindicals i aposta "perquè les hores d'acció sindical s'utilitzin exclusivament per a aquesta finalitat"; les eleccions sindicals del Cos de Mossos se celebraran aquest estiu.
Creen un sindicat de Mossos independentista
Es defineix com a sindicat "independent, independentista i de classe"
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2015 a les 13:09
Et pot interessar
-
Política Aliança, a mig camí de les municipals del 2027: afermar Ripoll i créixer a tot arreu
-
Política Estrena de logo i missatge renovat: així és la nova CUP
-
Política Canvi radical d'Iñaki Urdangarin després de cinc anys de presó: ara és «coach emocional»
-
Política Espadaler afirma que l'amnistia i el retorn de Puigdemont ajudarien a resoldre «un capítol dolorós»
-
Política Centenars de persones es manifesten a Badalona «contra la reacció i el feixisme»
-
Política «La CUP té una alternativa, però no hem sabut explicar-nos»