Els metges que han operat el rei a l'Hospital USP San José de Madrid creuen que estarà cinc dies ingressat a l'hospital ja que se li han aplicat dues cirurgies en una mateixa operació: d'una banda, de la fractura de maluc que s'ha fet a causa de l'ensopegada a Botswana i , d'altra banda, se li ha posat una pròtesi per substituir una articulació desgastada per artrosis.
Segons ha explicat el metge que l'ha operat, el doctor Ángel Villamor, tenint en compte la "força de voluntat" de Joan Carles I, en una setmana o deu dies es podrà incorporar a la seva activitat a la Zarzuela. Aquesta mateixa tarda, el rei se sotmetrà a la primera sessió de fisioteràpia i començarà a caminar ajudar d'unes crosses.
Deu dies de baixa i a treballar
Política
Joan Carles podrà fer feines de despatx ben aviat gràcies a la "força de voluntat", segons el seu doctor
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’abril de 2012 a
les 14:51
Et pot interessar
-
Política
L'arma carregada
-
Política El jutge ofereix a l'Advocacia de l'Estat personar-se contra Zapatero
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
