El portal Electomania, especialitzat en actualitat política i electoral, ha publicat aquesta setmana una curiosa enquesta: quin és l'equip de la Lliga espanyola que genera més antipatia?
Sobre una mostra de 1.822 persones d'arreu de la geografia espanyola, els dos equips que generen més antipatia per sobre de la resta són el Barça i el Reial Madrid. I, d'aquests dos grans, els que surten més malparats són els catalans: un 43,5% dels enquestats responen que és el FC Barcelona qui li desperta més antipatia, gairebé nou punts més que els que responen que és el Madrid (34,8%).
Pel que fa a l'altre club català a la Primera Divisió, només un 1,9% respon que l'equip que li genera més antipatia és el RCD Espanyol. El tercer equip d'aquest rànquing és l'Atlètic de Madrid (5,8%), seguit del Sevilla (4,3%), l'Espanyol i l'Athletic de Bilbao (1,8%).
L'enquesta encara va una mica més enllà, i mostra quins equips cauen més malament entre els votants dels diversos partits. Així, els que més han votat el Barça són els votants de Vox (65%), el PP (62,5%) i Ciutadans (50,6%). En canvi, els que més han votat el Madrid com l'equip més antipàtic són els votants de la CUP (83,5%), Junts (81,1%) i ERC (77,8%). Aquests mateixos perfils de votant són els que diuen que l'Espanyol els genera més antipatia: un 8,4%, un 11,1% i un 12,9% respectivament.
El Barça, l'equip de la Lliga espanyola que desperta més antipatia
És l'equip que cau més malament a votants de Vox, el PP i Ciutadans; el Madrid, el més antipàtic per als votants de CUP, ERC i Junts

- Ansu Fati, celebrant el gol -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2022 a les 15:37
Et pot interessar
-
Política L'ordre de detenció de Puigdemont arriba finalment a la taula del TC
-
Política La CUP veu en la reunió Illa-Puigdemont l'«antiga sociovergència» i creu que va ser «ordre» de Sánchez
-
Política Els Comuns avisen el Govern que no aprovar pressupostos seria un «fracàs» d'Illa, del PSC i del país
-
Política La normalitat no és una foto
-
Política «No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa?
-
Política Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament