El cap de files del PDECat al Senat, a Santi Vidal: «El millor que podria fer és deixar-lo»

Josep Lluís Cleries critica el seu homòleg d'ERC per assegurar que la cambra alta és "plena de caradures" | "Si això és així, s'hauria de mirar al mirall", ha apuntat l'exconseller de Benestar en declaracions a RAC1

Publicat el 04 de novembre de 2016 a les 07:49
Xoc entre el Partit Demòcrata Europeu Català (PDECat) i ERC al Senat. Després que el portaveu dels republicans a la cambra alta, Santi Vidal, constatés que l'organisme estava "ple de caradures", el cap de files dels exconvergents, Josep Lluís Cleries, li ha dit que si pensa això "el millor que pot fer és deixar el Senat".

Cleries, en declaracions a RAC1, ha reclamat que es faci un "control exhaustiu" de la feina dels senadors, a l'estil del que passa al Congrés, i ha considerat que les paraules de Vidal estan "fora de lloc". El PDECat ha anat veient progressivament reduït el pes a la cambra alta, i en les dues últimes eleccions espanyoles no ha estat capaç d'aconseguir senadors per Barcelona.

Vidal també es va queixar del paper de l'expresident José Montilla al Senat, on va assenyalar que només hi és "físicament".