A diferència del que ha proposat el Col·legi de Metges de Barcelona respecte la suspensió dels metges que no recomanin la vacunació sistemàtica, el de Girona ha descartat perseguir els facultatius que ho facin. Així, es mostra partidari de realitzar campanyes informatives i de conscienciació de la població perquè els pares no tinguin dubtes a l'hora de vacunar els menors.
Segons ha declarat al Diari de Girona el president del col·legi gironí, Josep Vilaplana, el col·lectiu de metges antivacunes a la demarcació és residual, està identificat i ha suavitzat el discurs després del cas d'Olot -l'1 de juliol moria de diftèria un nen d'Olot que no estava vacunat- passant d'estar radicalment en contra a dir que "cal més informació sobre els efectes adversos".
Com a conseqüència del cas de diftèria, els facultatius van optar per suavitzar el seu discurs però manté invariable el seu criteri d'evitar l'obligatorietat de vacunar i advoca per "convèncer" els pares donant-los "coneixement" perquè ho facin per decisió pròpia.
El Col·legi de Metges de Girona no perseguirà els professionals antivacunes
A diferència del col·legi barceloní, aposten per una campanya informativa per "convèncer" els pares donant-los "coneixement" perquè ho facin per decisió pròpia
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2015 a
les 12:37
Et pot interessar
-
Política
Rajoy ho nega tot davant el jutge de la Kitchen: «No he destruït papers i no sabia que em deien 'El barbes'»
-
Política
El viatge de Jordi Pujol
-
Política
Jordi Turull visita Jordi Pujol: «Això de dilluns no té nom pel seu estat»
-
Política
El PP i Vox tanquen un acord per investir Jorge Azcón i governar junts a l'Aragó
-
Política
«Hem tingut menys interès que els bascos a produir diplomàtics i alts funcionaris»
-
Política El PP rebutja finalment la moció de Vox per establir una «prioritat nacional» a l'hora de rebre ajudes
