La negociació de pressupostos entrarà en la recta final a partir del mes de gener. El Goven confia en el "bon fer" de les converses amb la CUP per aprovar-los definitivament després que la setmana passada els comptes superessin el tràmit parlamentari gràcies, precisament, al vot de dos diputats anticapitalistes que van permetre superar les esmenes a la totalitat de la resta de l'oposició.
La consellera de la Presidència, Neus Munté, ha assegurat que el Departament d'Economia que lidera el vicepresident Oriol Junqueras s'encarregarà de negociar les esmenes que presentin la CUP i "altres grups parlamentaris" per tal d'afermar els comptes. "Tenim una molt bona proposta que s'ha treballat molt", ha volgut destacar Munté. Els anticapitalistes demanen reubicar 760 milions d'euros cap a polítiques socials.
El consell polític de la CUP, de fet, decidirà el 28 de gener si aprova o no els comptes. El Govern es manté optimista sobre la continuïtat de la "cadena de confiances" teixida amb els anticapitalistes després de la qüestió de confiança i del debat de política general.
El Govern confia en el «bon fer» de la negociació amb la CUP per aprovar definitivament els pressupostos
Política
La consellera de la Presidència, Neus Munté, indica que Economia negociarà esmenes concretes amb més formacions polítiques els comptes per al 2017
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
27 de desembre de 2016 a
les 13:50
Et pot interessar
-
Política
Junqueras reclama «l'aplicació efectiva» de l'amnistia en l'aniversari de les protestes a la seu d'Economia
-
Política
Organitzem l’optimisme per sortir a guanyar
-
Política
La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals
-
Política
Sense ànima
-
Política
Feijóo ve de buit, però amb un pla per recuperar escons catalans
-
Política
Banderes marroquines a la Plaça de la Font
