La portaveu del Govern i consellera de la Presidència, Neus Munté, ha acusat aquest dilluns el PSOE de "regalar la investidura sense cap condició" prèvia a Mariano Rajoy com a president de l'executiu espanyol, i ha considerat que l'autèntica oposició a Madrid vindrà de la mà del Partit Demòcrata Europeu Català (PDECat) i ERC.
En una entrevista a TV3, Munté ha assegurat que és una "mala notícia" que es consolidi un govern encapçalat per Rajoy gràcies als socialistes, una posició que li costa molt d'entendre i que, en la seva opinió, no pot justificar-se només per evitar unes terceres eleccions.
El full de ruta
Segons Munté, tot i reconèixer els perjudicis d'anar a unes terceres eleccions, el que ha fet el PSOE "és faltar al que s'havia compromès" amb el seu electorat: no fer president a Rajoy. "Hem vist tot el contrari", ha lamentat la també consellera de Presidència, que ha comparat la postura dels socialistes amb el "no" del PDECAT i ERC.
Per això, ha aventurat que "l'autèntica oposició" Rajoy serà la que exerciran els partits sobiranistes perquè -ha apuntat- no deixaran passar-li ni una i defensaran el full de ruta del Govern.
El Govern situa ERC i el PDECat com «l'autèntica oposició» a Rajoy
La consellera de la Presidència, Neus Munté, acusa el PSOE de "regalar" la investidura de Mariano Rajoy al PP | Assenyala que els dos partits sobiranistes defensaran el full de ruta de l'executiu al Congrés
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2016 a les 09:03
Et pot interessar
-
Política «La CUP té una alternativa, però no hem sabut explicar-nos»
-
Política D'activistes veïnals a regidors: els dos primers anys fent política municipal
-
Política Illa demana la «intervenció» en el mercat de l'habitatge
-
Política L'Hospitalet de Llobregat: adaptar la segona ciutat del país a l'etapa post-Marín
-
Política Els Comuns acusen el PP d'impulsar un «cop d'estat tou» a la Conferència de Presidents
-
Política La motoserra de Javier Milei arriba al Madrid d'Isabel Díaz Ayuso