La pluja que ha tornat a molestar la tarda d'aquest dissabte, després de fer-se present durant el migdia, ha truncat l'inici de la Patum de la Pietat, que començava amb la Patum Infantil. A les 19.00 hores, les comparses han sortit al carrer, tot i que la pluja ha fet disminuir el nombre d'assistència pocs minuts després. No obstant, el temps ha permès una treva, i la Patum Infantil s'ha pogut continuar, ara sí, sense pluja.
De fet, el temps és un dels principals handicaps d'aquest cap de setmana. Un pont que acollirà tots els actes d'aquesta Patum de barri, que enguany s'allarga fins dilluns, i que els relats dels veïns expliquen que va començar fa 54 anys com un joc de nens.
El Tabal es tornarà a sentir diumenge, després d'un esmorzar, recollida de plantes aromàtiques i timons a Tagastet i una despertada general amb repic de campanes, que donarà el tret d'inici a la Patum de Lluïment. A la tarda, es farà el repartiment del Concurs de Dibuix i també les distincions honorífiques a les persones que han ajudat en les festes durant anys. I finalment, tandes de Patum completa amb Plens i Tirabols.
Com a fet especial, enguany hi haurà una altra Patum de Lluïment i Patum Completa dilluns. La festa acabarà amb tandes de Plens i Tirabols.
El mal temps encapçala l'inici de la Patum de la Pietat, que arrenca amb els més petits
Política
La tradicional festa del barri es viurà de divendres a dilluns
ARA A PORTADA
-
-
Política Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
14 de maig de 2016 a
les 22:09
Actualitzat el
14 de maig de 2016 a les
22:10
Et pot interessar
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
-
Política
Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial»
-
Política
Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu
