La pluja que ha tornat a molestar la tarda d'aquest dissabte, després de fer-se present durant el migdia, ha truncat l'inici de la Patum de la Pietat, que començava amb la Patum Infantil. A les 19.00 hores, les comparses han sortit al carrer, tot i que la pluja ha fet disminuir el nombre d'assistència pocs minuts després. No obstant, el temps ha permès una treva, i la Patum Infantil s'ha pogut continuar, ara sí, sense pluja.
De fet, el temps és un dels principals handicaps d'aquest cap de setmana. Un pont que acollirà tots els actes d'aquesta Patum de barri, que enguany s'allarga fins dilluns, i que els relats dels veïns expliquen que va començar fa 54 anys com un joc de nens.
El Tabal es tornarà a sentir diumenge, després d'un esmorzar, recollida de plantes aromàtiques i timons a Tagastet i una despertada general amb repic de campanes, que donarà el tret d'inici a la Patum de Lluïment. A la tarda, es farà el repartiment del Concurs de Dibuix i també les distincions honorífiques a les persones que han ajudat en les festes durant anys. I finalment, tandes de Patum completa amb Plens i Tirabols.
Com a fet especial, enguany hi haurà una altra Patum de Lluïment i Patum Completa dilluns. La festa acabarà amb tandes de Plens i Tirabols.
El mal temps encapçala l'inici de la Patum de la Pietat, que arrenca amb els més petits
Política
La tradicional festa del barri es viurà de divendres a dilluns
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
14 de maig de 2016 a
les 22:09
Actualitzat el
14 de maig de 2016 a les
22:10
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
