El sociòleg Salvador Cardús, l'economista Elisenda Paluzie i la docent Clara Ponsatí, se sumen a la llista de Junts pel Sí segons ha fet públic la candidatura a través del seu Twitter. Avui també s'ha conegut que finalment Empar Moliner no formarà part de la llista ja que considera que "és incompatible" amb la seva feina com a periodista.
El sociòleg, escriptor i periodista Salvador Cardús també és doctor en Ciències Econòmiques i professor titular de Sociologia. Des del març de 2013, és membre del Consell Assessor de la Transició Nacional del Govern de la Generalitat de Catalunya i, al llarg de la seva trajectòria professional, ha participat en diverses jornades i conferències relacionades amb el terreny de l'anàlisi del nacionalisme.
Clara Ponsatí és llicenciada en Econòmiques per la Universitat de Barcelona, doctorada per la Universitat de Minnesota i professora de l'Institut d'Anàlisi Econòmica al C.S.I.C, centre del qual va ser-ne la directora del 2006 al 2012. Ponsatí també és membre del consell acadèmic de la Barcelona Graduate School of Economics. Ha estat professora visitant a universitats estrangeres de Toronto, San Diego i a la Georgetown University.
Elisenda Paluzie és doctora en Economia per la Universitat de Barcelona i professora Titular de Teoria Econòmica a la mateixa facultat. Actualment, és la directora del Centre d'Anàlisi Econòmica i de les Polítiques Socials (CAEPS). A més de la seva faceta com a docent, ha participat en investigacions, en la redacció i traducció de diferents publicacions i ha impartit diverses conferències..
Tots tres s'incorporen a la llista amb els expresidents del Parlament de Catalunya Joan Rigol, Ernest Benach i Núria de Gispert; l'entrenador Pep Guardiola, que tanca la candidatura de Barcelona; el filòsof Xavier Rubert de Ventós; l'actriu Sílvia Bel; l'escriptor Jaume Cabré; el jurista Carles Viver Pi-Sunyer; l'empresari Raimon Carrasco; l'investigador Pere-Joan Cardona; el periodista Miquel Calçada; l'esportista Núria Picas; l'actriu Montserrat Carulla; la cuinera Ada Parellada i la productora i directora de cinema Isona Passola.
El sociòleg Salvador Cardús, l'economista Elisenda Paluzie i la docent Clara Ponsatí, a Junts pel Sí
Política
Empar Moliner finalment no formarà part de la llista, ja que ho considera "incompatible" amb la seva feina com a periodista
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
15 d’agost de 2015 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Política
Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
-
Política Sánchez respon als insults de Milei: «Sí, soc 'zurdo' i molt orgullós»
