El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) assegura ara que la interlocutòria que dóna un termini de dos mesos a la Generalitat perquè introdueixi el castellà com a llengua vehicular a l'escola afecta a tot el règim lingüístic de l'ensenyament obligatori i no només als casos concrets de tres famílies demandants, tal i com assegurava encara aquest matí el mateix president del TSJC, Miguel Ángel Gimeno.
Segons el diari Ara, fonts de l'alt tribunal català atribueixen a una "confusió" les declaracions de Gimeno i mantenen que el TSJC dóna "l'ultimàtum" en funció d'una anterior sentència del Suprem que en tot moment establia que la Generalitat ha de canviar el model educatiu i incorporar el castellà com a llengua vehicular.
El TSJC desautoritza el seu president
El Tribunal afirma que la resolució "tomba el model educatiu català"
ARA A PORTADA
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
Publicat el 05 de setembre de 2011 a les 16:25
Et pot interessar
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA
-
Política Laia Estrada estripa una foto de Felip VI al Parlament
-
Política El Parlament vol que els professionals sanitaris tinguin el B2 de català al cap d'un any de treballar
-
Política ERC, els Comuns i la CUP demanaran que Catalunya trenqui relacions amb Israel
-
Política L’ANC torna a apostar per una Diada descentralitzada: com seran les manifestacions?
-
Política Continua l'allau de dimissions a l'ANC: marxen Josep Costa i més secretaris nacionals