"Canvis immediats" a la direcció d'ERC. Així els definia Joan Ridao, el secretari general del partit, sense entrar en els detalls dels noms. Però poc a poc els canvis es van coneixent. Segons ha pogut saber Nació Digital, Maria Llansana i Enric Aloy, números 3 i 4 de l'executiva, cauen de sengles vicesecretaries. El vicesecretari general d'Estratègia i Coordinació Institucional, Enric Aloy serà substituït per Lluís Salvadó. La vicesecretària d'Acció Sectorial i Programes, número 4 en l'estructura, Marina Llansana, caurà en favor de Marta Rovira, actual secretaria de cooperació en la direcció del partit.
Pere Aragonés també serà baixa com a responsable de xarxa i dinamització, per preparar la seva candidatura a l'alcaldia de Pineda de Mar. Entraran a l'executiva Isaac Albert, de la federació del Vallès Occidental i antic "benaquista", Violant Mascaró, candidata al Parlament del Vallès Oriental que es va quedar a les portes del Palau de la Ciutadella i Oriol Illa. També cal afegir l'alcalde de Palafurgell, Sergi Sabrià. Aquests canvis s'hauran de votar al consell nacional que aquest matí s'està celebrant a la seu nacional del partit.
Els canvis proposats per l'executiva d'Esquerra
Caurien els números 3 i 4 de l'estructura orgànica
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2010 a les 12:24
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE