[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EY69pumN3Js[/youtube]
Els millors alumnes espanyols s'han significat clarament en contra de la llei Wert en l'acte de lliurament dels Premios Nacionales Fin de Carrera, que s'han convertit en una dura crítica a la reforma educativa del ministre. Almenys una desena dels guardonats ha expressat el seu rebuig a la Lomqe negant de forma explícita la salutació al ministre en el moment de rebre el diploma.
Bona part del públic, així com part dels premiats duien samarretes de color verd en defensa de l'escola pública i de qualitat i en contra de les retallades. El desaire al ministre i a la secretària d'Estat de Formació Professional, Montserrat Gomendio i el secretari general d'Universitats, Federico Morán, ha estat fortament ovacionat pel públic assistent.
L'acte ha tingut lloc aquest dimarts al matí a l'Auditorio Nacional de Madrid i distingia els universitaris més brillants.
Els universitaris espanyols menyspreen el ministre Wert
Una desena de guardonats dels Premios Nacionales Fin de Carrera li neguen la salutació
Ara a portada
Publicat el 04 de juny de 2013 a les 18:25
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada