Empat tècnic entre ERC i el PSC a les eleccions a l'Ajuntament de Barcelona amb 11 regidories cadascun, reforçant la seva presència actual en una i tres, respectivament. Això és el que vaticina una enquesta del Gesop a la que ha tingut accés El Periódico, on la candidatura de l'alcaldessa dels comuns, Ada Colau, quedaria relegada a una tercera posició després de les eleccions municipals del maig del 2023 amb 7 regidories i perdent-ne 3 pel camí. Des del diari barceloní no especifiquen als lectors si l'enquesta que publiquen, de la que el PSC en surt especialment benparat, ha estat encarregada per un partit o per una empresa.
Tanmateix, aquesta vegada tampoc s'assoliria una majoria independentista al consistori de la capital catalana (21 regidories) amb un Junts que aconseguiria mantenir els seus 5 escons tot i que encara no té cap de llista, i malgrat la reentrada dels anticapitalistes de la CUP que tornarien a arrencar la representació pública amb dos seients.
[noticia]236112[/noticia]
Per la seva banda, la desfeta de Cs deixaria als taronges a fora de les portes de l'Ajuntament -en tenien 6-; el PP sortiria reforçat amb una regidora més passant a 3 i Vox irrompria amb 2. D'entre els caps de cartells, confirmats o possibles, el republicà Ernest Maragall és el més ben valorat i l'únic que aprova.
Empat entre ERC i PSC a Barcelona, segons una enquesta
Un sondeig de les municipals a la capital catalana publicat per El Periódico relega la candidatura de l'alcaldessa Ada Colau a la tercera posició

- Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo, en una reunió recent. -
- Europa Press

- Ple de l'Ajuntament de Barcelona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2022 a les 21:16
Et pot interessar
-
Política El Sindicat de Llogateres assegura que el cos d'inspectors serà «inútil» si no es regula el lloguer temporal
-
Política Montilla insta els grups parlamentaris a abandonar el tacticisme i no bloquejar el Govern
-
Política ERC assenyala una «revolució de les togues» contra el fiscal general de l'Estat: «Ja ho vam advertir»
-
Política El Govern estreny la coordinació amb Renfe i Adif per minimitzar els efectes de les obres a Rodalies
-
Política El Tribunal Suprem envia a judici el fiscal general de l'Estat
-
Política La CUP demana més «contundència» amb Israel i estendre l'embargament d'armes a les bases militars dels EUA