La regidora i portaveu d'ERC a l'Ajuntament de Molins de Rei, Sílvia Guillén, ha denunciat que la formació republicana ha intentat silenciar l'agressió masclista que va patir a finals del maig passat quan un company de partit, amb qui tenia discrepàncies polítiques, la va acorralar a la porta del consistori i la va agafar dels braços amb força per obligar-la a parlar amb ell. Els republicans han anunciat aquesta tarda que obriran un expedient informatiu per "aclarir i resoldre" els fets ocorreguts.
"El partit expressa la seva preocupació pels fets denunciats, amb voluntat d'escoltar totes les parts, i vol mostrar el màxim respecte a la regidora Guillén. Precisament per aquest motiu, s’activen els protocols dels quals s'ha dotat el partit", sosté ERC en un comunicat.
El testimoni de la regidora
En una carta publicada al mitjà local Viu Molins de Rei, Guillén assegura que en el moment dels fets va advertir el seu company de partit que li estava fent mal i li va demanar diverses vegades, sense èxit, que la deixés anar. Finalment, i davant de diversos testimonis, assegura, va fugir corrent.
A la carta, Guillén detalla que la qüestió es va tractar en diferents reunions del partit, tant d'àmbit local com comarcal, i que fins i tot va rebre les disculpes del suposat agressor, però que quan va reclamar que es fes pública l'agressió bona part dels seus companys se li van girar en contra acusant-la a ella d'assetjar el suposat agressor.
ERC obre una investigació interna per aclarir la denúncia per agressió d'una regidora de Molins de Rei
Política
Sílvia Guillén, edil del municipi del Baix Llobregat, assegura que va patir un episodi violent de caràcter "masclista" i el partit expressa "preocupació" pels fets
ARA A PORTADA
-
Política El Suprem aplana el camí per amnistiar Puigdemont si el TC avala el recurs de Turull Bernat Surroca Albet
-
Política El Poder Judicial es regira contra Sánchez per les acusacions de «lawfare»: «És d'una extraordinària gravetat» Bernat Surroca Albet
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Política La Diada del 2026, en marxa: el fossar de les Moreres, focus de tensió Natàlia Pinyol | Neus Climent
Publicat el
18 de desembre de 2018 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Política
ERC proposa suprimir l'Audiència Nacional i sancionar els policies que retirin estelades
-
Política
Albiol vol expropiar un monestir per fer-hi un centre temàtic del «descobriment» d'Amèrica
-
Política
L'Estat reconeix Gustau Muñoz com a víctima de la Transició
-
Política
Enriquir la conversa pública
-
Política
La Diada del 76: quan el poble català va sortir de la clandestinitat
-
Política
Els comuns reivindiquen una Diada que representi la pluralitat d'orígens
