El líder d'Més País, Íñigo Errejón, ha insistit aquest dilluns en què el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha de respondre a les trucades telefòniques del president català, Quim Torra, davant la situació de protestes i revoltes viscudes als carrers de Catalunya després la sentència del 'Procés'. Errejón ha insistit que "els jutges estan fent la seva feina i els policies estan fent la seva, la pregunta és si els polítics estan fent la seva", incloent-se ell mateix.
En una entrevista a Antena 3, Errejón ha instat a "normalitzar les relacions amb les institucions catalanes". "Hem estat molt crítics amb Torra, però dos presidents han de poder parlar quan la situació està com està", ha sostingut. Així, el líder d'Més País ha tornat a proposar la creació d'una taula de contacte permanent entre tots els partits catalans amb la resta de formacions d'àmbit nacional per a "buscar una solució que, dins de la llei, creu un consens" ampli.
Segons Errejón, per a la resolució del problema català "no n'hi ha prou una posició" que només sigui recolzada "per la meitat més un". "Hi ha d'haver un gran acord. Cal reconstruir el que fa deu anys es va començar a trencar, i segurament sigui la tasca d'una generació", ha reblat.
Errejón: «Els jutges han fet la seva feina i la policia està fent la seva»
El candidat de Més País a les pròximes eleccions ha assegurat que tant Torra com Sánchez s'han de posar d'acord, en una entrevista a Antena 3
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’octubre de 2019 a
les 20:36
Et pot interessar
-
Política
Mas, Turull i Trias qüestionen la desaparició de Convergència, deu anys després
-
Política
Collboni i Junts endolceixen les relacions en el tram final del mandat a Barcelona
-
Política
Els pressupostos dins d'ERC: entre l'optimisme electoral i una remor que no qualla
-
Política
El PNB veu «irresponsable» que Sánchez allargui la legislatura
-
Política
La UDEF assenyala Zapatero i les seves filles com a beneficiaris del rescat de Plus Ultra
-
Política
«Els monstres creixen en absència d'un projecte de país esperançador»
