Forcadell torna al Parlament i fixa per dimecres la primera reunió de la diputació permanent

Es designarà Lluís Guinó (JxSí) vicepresident primer d'aquest òrgan i David Pérez (PSC) com a secretari segon

Publicat el 13 de novembre de 2017 a les 10:56
Els representants dels grups parlamentaris han acordat que la diputació permanent es reunirà aquest dimecres a les 11 del matí. En la reunió d'aquest dimecres es nomenaran dos diputats per a càrrecs que havien quedat vacants en aquest òrgan. És el cas de Lluís Guinó (JxSí) que assumirà la vicepresidència primera de la diputació permanent en substitució de Lluís Corominas; i de David Pérez (PSC), com a secretari segon al lloc d'Assumpta Escarp.

Així s'ha decidit, segons fonts parlamentàries, en una reunió molt breu que ha encapçalat la presidenta de la cambra catalana, Carme Forcadell, que ha tornat al Parlament després de passar la nit de dijous a divendres a la presó i sortir-ne en pagar una fiança de 150.000 euros. Tant Guinó, també querellat, com Pérez ja eren membres de la mesa del Parlament.

La trobada d'aquest dimecres de la diputació permanent ha de servir també per convalidar el decret llei per a la millora de les prestacions econòmiques d'incapacitat temporal per al personal de l'administració de Justícia.