Els representants dels grups parlamentaris han acordat que la diputació permanent es reunirà aquest dimecres a les 11 del matí. En la reunió d'aquest dimecres es nomenaran dos diputats per a càrrecs que havien quedat vacants en aquest òrgan. És el cas de Lluís Guinó (JxSí) que assumirà la vicepresidència primera de la diputació permanent en substitució de Lluís Corominas; i de David Pérez (PSC), com a secretari segon al lloc d'Assumpta Escarp.
Així s'ha decidit, segons fonts parlamentàries, en una reunió molt breu que ha encapçalat la presidenta de la cambra catalana, Carme Forcadell, que ha tornat al Parlament després de passar la nit de dijous a divendres a la presó i sortir-ne en pagar una fiança de 150.000 euros. Tant Guinó, també querellat, com Pérez ja eren membres de la mesa del Parlament.
La trobada d'aquest dimecres de la diputació permanent ha de servir també per convalidar el decret llei per a la millora de les prestacions econòmiques d'incapacitat temporal per al personal de l'administració de Justícia.
Forcadell torna al Parlament i fixa per dimecres la primera reunió de la diputació permanent
Política
Es designarà Lluís Guinó (JxSí) vicepresident primer d'aquest òrgan i David Pérez (PSC) com a secretari segon
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Publicat el
13 de novembre de 2017 a
les 10:56
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix Tomás Carrión, número dos de Núria Parlon a Interior
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Sánchez obre un nou front amb Felip VI i insisteix que esgotarà la legislatura
-
Política
Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
