El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, considera que l’electorat d’esquerres ha entès les raons que van motivar la convocatòria d’eleccions generals pel 29 de novembre i assegura que encara la campanya electoral “mobilitzat”: “Molt més que el 2023”. Així ho ha afirmat en una conversa informal amb periodistes amb motiu del 12 d’octubre al Palau Reial de Madrid.
Segons Sánchez, hi ha “por i nervis” a les files del PP per una fuga de vots “brutal” cap a Vox. Per contra, percep que el votant progressista i del PSOE té un grau d’activació que no es veia des de les eleccions espanyoles del 2019, posteriors a la moció de censura que el va portar a la Moncloa.
El líder del PSOE ha augurat que la dreta intentarà plantejar una campanya basada en insults i mentides. “Anuncien sacrificis i això significa retallades”, ha alertat en referència a unes paraules del líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, aquest cap de setmana.

