El coordinador nacional d'ICV Joan Herrera i el coordinador general d'EUiA, Joan Josep Nuet, han celebrat aquest diumenge el triomf de Syriza a les eleccions generals gregues i han apostat per "derrotar la troica catalana".
Herrera ha defensat que els comicis grecs han de servir per a "que prengui nota Catalunya per confluir en l'esquerra amb vista al 27-S", ha destacat ICV.
"Hem de fer que els representants de la troica a casa nostra perdin i guanyi la gent", ha asseverat a la seu del partit, on ha seguit la nit electoral grega al costat d'altres dirigents ecosocialistes.
Nuet ha sostingut que l'exemple grec ha de guiar a tot Europa i també a Catalunya: "El vent grec infla les nostres veles, des d'Atenes fins a Barcelona", ha ressaltat EUiA en un comunicat.
"Anem tots junts ara a guanyar Catalunya. Podem derrotar la troica catalana", ha asseverat Nuet.
ICV-EUIA celebra el triomf de Syriza i demana «derrotar la troica catalana»
Joan Herrera: "Hem de fer que els representants de la troica a casa nostra perdin i guanyi la gent" | Joan Josep Nuet: "El vent grec infla les nostres veles, des d'Atenes fins a Barcelona"
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2015 a
les 20:32
Et pot interessar
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
-
Política
Ada Colau respon Oriol Junqueras: «No necessito que em beneeixi per ser diputada»
