En principi hi anava una terna de diputats, més tres suplents, a defensar el traspàs de la competència per celebrar referèndums. Aquest era el contingent bàsic català pel proper vuit d'abril al Congrés espanyol, però Jordi Turull, Marta Rovira, Joan Herrera, no estaran sols, ans al contrari portaran claca, públic i seguidors. De fet, la meitat del Parlament si hi compten també els representants contraris al traspàs que també han anunciat que hi aniran.
Així, CiU hi enviarà una delegació de 25 membres que com els 20 d'ERC es pagaran de la seva butxaca el transport. Del PP hi aniran una vintena, cinc d'ICV-EUiA i dos diputats de C's. A més la Mesa de la cambra també hi enviarà una delegació i el PSC, tot i que encara no sap qui ni quants.
Invasió de polítics catalans a Madrid pel 8 d'abril
La meitat del Parlament emigrarà a la capital de l'Estat per la petició de la transferència dels referèndums
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’abril de 2014 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns fan una crida a la «mobilització» per l'habitatge i garanteixen lluitar per recuperar la pròrroga de lloguers
-
Política
Junqueras reivindica l'habitatge, els salaris justos i el bon funcioncionament dels tranports públics
-
Política
L'expresident Puigdemont critica que el Govern «no vol» corregir la pèrdua de poder adquisitiu de la classe treballadora
-
Política
CCOO i UGT clamen contra «el feixisme» i exigeixen la fi del «tacticisme» en habitatge pel Primer de Maig
-
Política Feijóo lamenta «la pressió fiscal» sobre els treballadors: «S'ha de treballar per viure, no només per pagar»
-
Política Pedro Sánchez treu pit per les dades d'ocupació i l'increment del salari mínim per l'1-M
